Obecnie identyfikacja wizualna Młodzieżowej Rady Miasta i Mysłowickiej Rady Seniorów jest mocno zaniedbana. Obecne logo MRM ma już kilkanaście lat i nie pasuje do współczesnych standardów, za to Rada Seniorów takiego logo nie ma… Komisja ds. Promocji MRM podjęła kroki w kierunku zmian!

Przewodniczący komisji ds. Promocji MRM Mateusz Partyka już od początku VIII kadencji dąży do odświeżenia identyfikacji wizualnej. W swoich działaniach ma wsparcie prezydium młodzieżowej Rady.
„Nie mam wątpliwości, iż obecne logo jest do jak najszybszej zmiany” – mówił Sebastian Stolarczyk, Sekretarz Młodzieżowej Rady Miasta
W celu zmian, w połowie lutego ogłoszony został konkurs na nowe logo. Ku niezadowoleniu młodzieżowej rady, żadna praca nie sprostała wymaganiom organizatora. Po unieważnieniu konkursu, opiekun Młodzieżowej Rady Miasta, Daria Morawska, wydała zarządzenie o powołaniu zespołu, który zajmie się opracowaniem logo dla MRM i Rady Seniorów. Założeniem Zespołu jest to, aby oba logotypy były ze sobą spójne ale zarazem nawiązywały do zakresu działalności obu rad. Taka spójność logotypów istnieje na przykład w przypadku analogicznych podmiotów w Tychach. Innym dobrym przykładem jest spójność logotypów kont „Śląskie dla młodych” i „Śląskie dla kobiet” na portalu Facebook.
Zespół po raz pierwszy spotka się już dzisiaj na spotkaniu organizacyjnym w Urzędzie Miasta. Jak mówią radni zależy im na jak najszybszym rozstrzygnięciu kwestii nowego logotypu ze względu na konieczność jak najszybszego zamówienia materiałów promocyjnych takich jak długopisy czy roll upy na najbliższe wydarzenia.
„W najbliższym czasie w końcu zaczniemy realizację naszych pierwszych projektów. Chcę aby towarzyszyły im nasze nowe gadżety promocyjne. Chcę, aby najmłodsi mieszkańcy miasta wiedzieli do kogo się zwrócić z pomysłem bądź pomocą” – mówił Mateusz Partyka, przewodniczący komisji ds. promocji Młodzieżowej Rady Miasta
MP